התחילו לחסוך

תשאירו לנו

את הבירוקרטיה מול הבנק

תארו לכם שהייתם צריכים להתקשר לבנק בכל פעם שהייתם קונים אונליין. אפילו המחשבה על זה מעצבנת... אז למה שתתקשרו לבנק כשאתם רוצים להשקיע בקרן נאמנות?! יכול להיות שהסיבה היא, שעדיין לא שמעתם על הפקדה מהירה.

לאחר שתצטרפו אצלנו לתהליך (שכולל אישור חד פעמי של הרשאה לחיוב חשבון) נוכל לפנות לבנק בשמכם מתי שתירצו ולמשוך כסף לחשבון המסחר שיש לכם אצלנו. הכל יתבצע רק בהתאם להוראות שתיתנו לנו, ואנחנו נעדכן על כל פעולה ופעולה.

איך מצטרפים לשירות הפקדה מהירה?

נכנסים לחשבון
ב-fair

לוחצים על כפתור
הפקדה מהירה

מקבלים את הטופס
למייל ולוואטסאפ

חותמים וזהו,
אנחנו ניקח את זה מכאן

נחמד לדעת:

בניגוד לשעות המצומצמות בהן ניתן מענה בבנק, אנחנו נדאג שכל בקשה שתתקבל ביום העסקים בין השעות 08:00-12:00 תטופל באותו הרגע ויהיה אפשר להשתמש בכסף במיידי. בקשות שיתקבלו אחרי 12:00 או ביום שאין בו מסחר – יטופלו ביום העסקים הבא.

להורדת האפליקציה -

יש לי שאלה

אז מה אנחנו מציעים?

  • רכישה מיידית
  • פתיחת חשבון ללא מינימום ברכישה או ללא רכישה בכלל
  • מידע מלא על עולם קרנות הנאמנות
  • ניכוי מס במקור בהתאם להוראות הדין

כמה זה עולה לי?

בלי עמלות נסתרות, דמי משמרת ואותיות קטנות. המרת מט"ח בזמן אמת ללא עמלת המרה (שער מתעדכן בזמן אמת)

האם הכסף בטוח?

אנחנו בעלי רישיון לחברות בבורסה בתל אביב ובהתאם נמצאים תחת פיקוח שוטף של הבורסה, ופועלים בהתאם לכל החוקים והרגולציות. כספי החשבון שלך יופקדו בחשבונות מפוקחים בנאמנות ששמורה ללקוחות בלבד.

מתוך אתר הבורסה:

רכישת יחידות של קרנות נאמנות על ידי הלקוח תהיה כפופה לפתיחת חשבון לקוח בפייר פיננשיאל טכנולוג’יז בע”מ (“החברה”) אשר תעשה על ידי התקשרות הלקוח בהסכם לפתיחת חשבון בחברה, ותהיה כפופה לתנאי ההסכם לפתיחת חשבון ובהתאם לדין. התנאים המפורטים בהסכם פתיחת החשבון הם אלו שיחייבו את ...החברה והם בלבד. האמור באתר זה והשירות הניתן על ידי החברה, אין בהם בכדיי להוות הצעה או שידול לרכישת יחידות בקרנות נאמנות, או להוות ייעוץ/שיווק השקעות או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם ואין לראות באמור משום הבטחת תשואה או רווח. חלק מהמידע הכלול באתר מבוסס על מידע הנלקח ממאגרי מידע פומביים ואשר הופק על ידי צדדים שלישיים. מטבע הדברים אפשר ויתברר כי מידע כאמור היה חסר, בלתי מדויק או לא עדכני. החברה, עובדיה ונושאי המשרה בה, לא יהיו אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, שיגרם, אם יגרם, כתוצאה מהסתמכות על המידע הכלול באתר או מהשמטה של מידע כאמור, וכן ממעשים או מחדלים של ספקי שירות חיצוניים לחברה המעורבים בהעלאת האתר ובהכנתו ו/או בהכנת המידע המפורסם באתר או הנתונים עליהם הוא מבוסס. אתר זה ותוכנו מהווים רכוש החברה, ואין להעתיקו, לשכפלו או לפרסמו באופן כלשהוא, לרבות חלקים ממנו ללא רשות מראש ובכתב של החברה.

© 2020~2022 fair Financial Technologies Ltd. All rights reserved.