התחילו לחסוך

להשקיע בלי שהבנק יפריע​

כשיש לכם חשבון השקעות אצלנו אתם יכולים
לעשות מה שמתאים לכם, בלי לבקש רשות מהבנק.

באפליקציית פייר מעבירים מזומן באופן מיידי בלי להתחבר לחשבון הבנק ובלי להמתין אפילו יום עסקים אחד. אפשר להשקיע בקרן כספית או במדד S&P500 למשל, ולהחליט על תדירות וסכום קבועים כמו בפק"מ. ויש עוד דובדבן - המרת שקלים למט"ח ללא עמלת המרה.

באפליקציית פייר מעבירים מזומן באופן מיידי בלי להתחבר לחשבון הבנק ובלי להמתין אפילו יום עסקים אחד. אפשר להשקיע בקרן כספית או במדד S&P500 למשל, ולהחליט על תדירות וסכום קבועים כמו בפק"מ. ויש עוד דובדבן - המרת שקלים למט"ח ללא עמלת המרה.

איך להשקיע

״על אוטומט״?

פותחים חשבון ב-פייר
בלחיצה כאן

מאשרים הרשאה לחיוב
חשבו (כדי לא לדבר עם
הבנק על כל הפקדה)

בוחרים את הקרן, הסכום
ואת תדירות ההשקעה

זהו, עשיתם את שלכם.
מעכשיו הכל יתנהל באופן אוטומטי.

כמובן שאנחנו נשלח לכם עדכון אחרי ביצוע של כל רכישה.

אפיק השקעה​

לפי מה שמתאים לכם

רציפות

התדירות הקבועה מגדילה את החיסכון

נוחות

מינימום מאמץ, "שגר ושכח"​

הכנו סרטון קצרצר עם כל מה שצריך לדעת

רוצים ליהנות מהשקעה באפס מאמץ?

יש לי שאלה

אז מה אנחנו מציעים?

  • רכישה מיידית
  • פתיחת חשבון ללא מינימום ברכישה או ללא רכישה בכלל
  • מידע מלא על עולם קרנות הנאמנות
  • ניכוי מס במקור בהתאם להוראות הדין

כמה זה עולה לי?

בלי עמלות נסתרות, דמי משמרת ואותיות קטנות. המרת מט"ח בזמן אמת ללא עמלת המרה (שער מתעדכן בזמן אמת)

האם הכסף בטוח?

אנחנו בעלי רישיון לחברות בבורסה בתל אביב ובהתאם נמצאים תחת פיקוח שוטף של הבורסה, ופועלים בהתאם לכל החוקים והרגולציות. כספי החשבון שלך יופקדו בחשבונות מפוקחים בנאמנות ששמורה ללקוחות בלבד.

מתוך אתר הבורסה:

רכישת יחידות של קרנות נאמנות על ידי הלקוח תהיה כפופה לפתיחת חשבון לקוח בפייר פיננשיאל טכנולוג’יז בע”מ (“החברה”) אשר תעשה על ידי התקשרות הלקוח בהסכם לפתיחת חשבון בחברה, ותהיה כפופה לתנאי ההסכם לפתיחת חשבון ובהתאם לדין. התנאים המפורטים בהסכם פתיחת החשבון הם אלו שיחייבו את ...החברה והם בלבד. האמור באתר זה והשירות הניתן על ידי החברה, אין בהם בכדיי להוות הצעה או שידול לרכישת יחידות בקרנות נאמנות, או להוות ייעוץ/שיווק השקעות או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם ואין לראות באמור משום הבטחת תשואה או רווח. חלק מהמידע הכלול באתר מבוסס על מידע הנלקח ממאגרי מידע פומביים ואשר הופק על ידי צדדים שלישיים. מטבע הדברים אפשר ויתברר כי מידע כאמור היה חסר, בלתי מדויק או לא עדכני. החברה, עובדיה ונושאי המשרה בה, לא יהיו אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, שיגרם, אם יגרם, כתוצאה מהסתמכות על המידע הכלול באתר או מהשמטה של מידע כאמור, וכן ממעשים או מחדלים של ספקי שירות חיצוניים לחברה המעורבים בהעלאת האתר ובהכנתו ו/או בהכנת המידע המפורסם באתר או הנתונים עליהם הוא מבוסס. אתר זה ותוכנו מהווים רכוש החברה, ואין להעתיקו, לשכפלו או לפרסמו באופן כלשהוא, לרבות חלקים ממנו ללא רשות מראש ובכתב של החברה.

© 2020~2022 fair Financial Technologies Ltd. All rights reserved.